סדנת שוקולד לכבוד טו בשבטמחבר:hezi_kcפורסם:11/02/2018קטגוריה:כלליסדנת שוקולד נערכה לכבוד טו בשבט עם קבוצה ב + ג מתמטיקה.הפעילות היתה נחמדה. למדנו סדר קדימה בברכות.בסוף הלימוד התלמידים אכלו יציקות שוקולד עם צורות של פירות. תודה לרב כרמי ! התלמידים שתפו פעולה ובקשו פעילות עם אוכל לקראת פורים…